ГОТУЄМОСЯ ДО НМТ

Будь впевненим у своєму результаті на ЗНО, НМТ. Починай наполеглево готуватися вже сьогодні.

НМТ - 2024

Порадник для батьків і слухачів підготовчого відділення НАУ освітнього процесу 2024 року - "Дорожня карта учасника НМТ

ДОРОЖНЯ КАРТА

Конкурсний відбір вступників для здобуття вищої освіти в 2024 році відбудеться за результатами національного

Профорієнтаційні

Успішна профорієнтація молоді  - усвідомлений вибір професії як запорука життєвого успіху. Мета проведення заходів -

ЦИКЛУ ЛЕКЦІЙ «ПРО ОБДАРОВАНІСТЬ ВІД «А до Я»»

 

 

Навчально-науковий інститут розвитку освіти НАУ, Центр допрофесійної підготовки та обдарованої учнівської молоді пропонує до вашої уваги цикл лекцій «ПРО ОБДАРОВАНІСТЬ ВІД «А до Я»», цей цикл розроблено для педагогів, психологів, батьків, профконсультантів, студентам вищих навчальних закладів психолого-педагогічного профілю, та всіх бажаючих з метою підвищення кваліфікації.

Цикл лекцій «Про обдарованість від А до Я» прагне висвітлити проблеми діагностики та розвитку дитячої обдарованості у сучасному освітньому середовищі.  

Розглянути питання розвитку та навчання обдарованих дітей, розвитку інтелектуально-творчого потенціалу кожної дитини.

Лекції присвячено проблемам діагностики та розвитку дитячої обдарованості у сучасній освітній системі. У кожному блоці лекцій послідовно розглядаються основні питання психології дитячої обдарованості, розвитку та навчання інтелектуально-творчого потенціалу дитини в системі загальної середньої освіти України.

Ведучий циклу: Піонтковський-Вихватень Богдан, психолог Центру допрофесійної підготовки та обдарованої учнівської молоді, кандидат педагогічних наук, магістр психології, психолог-екофасилітатор, груповий психотерапевт-психоаналітик.

 

Теми лекцій та посилання на YouTube каналі ННІРО

 

№ лекції

 Тема лекції

 YouTube

1

Історичний аспект розвитку знань про обдарованість.

https://www.youtube.com/watch?v=x2imsBZog2g&t=216s

2

Розробка ідей про загальну та інтелектуальну обдарованість.

https://www.youtube.com/watch?v=MFMBc4mrVA0&t=118s

3

Огляд концепцій обдарованості.

https://www.youtube.com/watch?v=_BStoLs8Cf0&t=11s

4

Творчість як різновид обдарованості.

https://www.youtube.com/watch?v=cao8nXNs5ss&t=16s

5

Психічний розвиток обдарованих дітей.

https://www.youtube.com/watch?v=D7oocliW9dM&t=626s

6

Діагностика дитячої обдарованості.

https://www.youtube.com/watch?v=VY7CoNU9Mc4&t=1529s

7

Діагностика інтелекту.

https://www.youtube.com/watch?v=lLCMx5esE9M&t=636s

8

Діагностика креативності

https://www.youtube.com/watch?v=zX8ZWRwXGks&t=1050s 

9

Діагностика художньої обдарованості.

https://www.youtube.com/watch?v=BZDNQ5Qhzh4

10

Генотип та середовище – їх вплив на розвиток обдарованості.

https://www.youtube.com/watch?v=bNsQfss8l9A

 

11

Різновиди інтелекту та соціальна компетентність.

https://www.youtube.com/watch?v=RKBa73_KjxM&t=158s 

12

Обдарована особистість – прогноз розвитку.

https://www.youtube.com/watch?v=hV5tgEU9HUc&t=314s

13

Психолого-педагогічна практика навчання обдарованих дітей.

https://www.youtube.com/watch?v=ufX_fjGTlhk&t=107s 

14

Модернізація змісту навчання обдарованих учнів.

https://www.youtube.com/watch?v=L204927ri0E&t=1339s 

15

Моделі змісту освіти обдарованих учнів.

https://www.youtube.com/watch?v=m6zwVaN0kg0&t=903s

 

16

Організація навчальної діяльності як фактор розвитку обдарованості

https://www.youtube.com/watch?v=A9G6afZZA3s

17

Психолого-педагогічна стратегія як фактор розвитку дитячої обдарованості

https://www.youtube.com/watch?v=bK1eiAk5i3c

 

 

     
  • Архів

    КУРС ЛЕКЦІЙ І. РЕТРОСПЕКТИВА ВЧЕННЯ ПРО ОБДАРОВАНІСТЬ

    № лекції

    Тема лекції

    Дата

    1

    Історичний аспект розвитку знань про обдарованість.

    08.10.2021

    2

    Розробка ідей про загальну та інтелектуальну обдарованість.

    29.10.2021

    3

    Огляд концепцій обдарованості.

    05.11.2021

    4

    Творчість як різновид обдарованості.

    26.11.2021

    5

    Психічний розвиток обдарованих дітей.

    03.12.2021

     

    КУРС ЛЕКЦІЙ ІІ. ОСОБЛИВОСТІ ДІАГНОСТИКИ ОБДАРОВАНОСТІ

    № лекції

    Тема лекції

    Дата

    6

    Діагностика дитячої обдарованості.

    24.12.2021

    7

    Діагностика інтелекту.

    14.01.2022

    8

    Діагностика креативності.

    28.01.2022

    9

    Діагностика художньої обдарованості.

    11.02.2022

     

    КУРС ЛЕКЦІЙ ІІІ. НАУКОВИЙ АНАЛІЗ РОЗВИТКУ ОБДАРОВАНОЇ ОСОБИСТОСТІ

    № лекції

    Тема лекції

    Дата

    10

    Генотип та середовище – їх вплив на розвиток обдарованості.

    25.02.2022

    11

    Різновиди інтелекту та соціальна компетентність.

    11.03.2022

    12

    Обдарована особистість – прогноз розвитку.

    01.04.2022

     

    КУРС ЛЕКЦІЙ ІV. МОДЕРНІЗАЦІЯ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ ОБДАРОВАНИХ УЧНІВ – ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ

    № лекції

    Тема лекції

    Дата

    13

    Психолого-педагогічна практика навчання обдарованих дітей.

    22.04.2022

    14

    Модернізація змісту навчання обдарованих учнів.

    06.05.2022

    15

    Моделі змісту освіти для обдарованих.

    20.05.2022

    16

    Організація навчальної діяльності як фактор розвитку обдарованості.

    03.06.2022

    17

    Психолого-педагогічна стратегія як фактор розвитку дитячої обдарованості.

    17.06.2022

     

    Цей цикл лекцій «ПРО ОБДАРОВАНІСТЬ ВІД « А до Я »» буде викладено у записі на YouTube каналі ІРО (посилання https://cutt.ly/3vsVF2W).

     

    МЕТА циклу лекцій

    «ПРО ОБДАРОВАНІСТЬ ВІД « А до Я »»

    Висвітлити проблеми діагностики та розвитку дитячої обдарованості у сучасному освітньому середовищі. Розглянути питання розвитку та навчання обдарованих дітей, розвитку інтелектуально-творчого потенціалу кожної дитини. Цикл лекцій розроблено для педагогів, психологів, студентів вищих навчальних закладів, всіх зацікавлених даною темою.

     

    Інститут розвитку освіти, Центр допрофесійної підготовки та обдарованої учнівської молоді пропонує до вашої уваги цикл лекцій «ПРО ОБДАРОВАНІСТЬ ВІД «А до Я»», цей цикл розроблено для педагогів, психологів, батьків, профконсультантів, студентам вищих навчальних закладів психолого-педагогічного профілю, та всіх бажаючих з метою підвищення кваліфікації. Цикл складається з 4 курсів лекцій.

    Лекції присвячено проблемам діагностики та розвитку дитячої обдарованості у сучасній освітній системі. У кожному блоці лекцій послідовно розглядаються основні питання психології дитячої обдарованості, розвитку та навчання інтелектуально-творчого потенціалу дитини в системі загальної середньої освіти України.

    Цикл складається з чотирьох курсів лекцій. За результатом кожного циклу буде проведено екзаменаційна зустріч в режимі ZOOM конференції, на якій всі бажаючі отримати сертифікат, роблять доповідь за обраною темою. Заявку та тему доповіді на екзаменаційну зустріч в режимі ZOOM надсилати на е-mail Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. Максимальна кількість учасників на екзаменаційній зустрічі – 10 чоловік.

    Дату та час екзаменаційної зустрічі буде повідомлено всім хто подасть заявку особисто.

    Проміжні сертифікати видаються по окремим курсам лекцій після екзаменаційної зустрічі:

    КУРС ЛЕКЦІЙ І. (5 годин).

    КУРС ЛЕКЦІЙ ІІ. (4 години).

    КУРС ЛЕКЦІЙ ІІІ (3 години).

    КУРС ЛЕКЦІЙ ІV. (5 годин).

    Хто збере 4 проміжні сертифікати по курсам лекцій, отримає – ЗАКЛЮЧНИЙ СЕРТИФІКАТ з ЦИКЛУ «ПРО ОБДАРОВАНІСТЬ ВІД «А до Я»» (17 годин).

    Ведучий циклу: Піонтковський-Вихватень Богдан, психолог Центру допрофесійної підготовки та обдарованої учнівської молоді, кандидат педагогічних наук, магістр психології.

    Цикл лекцій «ПРО ОБДАРОВАНІСТЬ ВІД « А до Я »» буде розміщено у записі на YouTube каналі ІРО (посилання: https://cutt.ly/3vsVF2W). Інформація про нові лекції буде окремо анонсовано на сайті ІРО (посилання: http://iro.nau.edu.ua).

    Зразок заяви на екзаменаційну зустріч:

    Прізвище, ім’я, по батькові.

    Місце роботи, посада.

    № курсу лекцій з якого бажаєте отримати сертифікат.

    Тема доповіді на екзаменаційній зустрічі (до 15 хвилин).

    Ваш e-mail та телефон.